Migracja danych – sprawdź nowe rozwiązania

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna

Najbardziej innowacyjne rozwiązania w medycynie, które można wprowadzić w każdym małym gabinecie lekarskim oraz dużej placówce ochrony zdrowia, skupiającej nawet kilkuset specjalistów, to z całą pewnością Elektroniczna Dokumentacja Medyczna Pacjentów. Wcześniejsze rozwiązania programów komputerowych w tej tematyce nie były tak intuicyjne i proste w obsłudze, jak te które są proponowane specjalistom dziś. Ponadto ich działanie opierało się na instalacji programu na każdym sprzęcie komputerowym, w raz z odnawianiem licencji co jakiś czas. Najnowsze rozwiązania odrzucają pracę na programach zainstalowanych na komputerach stacjonarnych, skupiając cały potencjał na rozwiązaniach online. Co w takim razie ze zgromadzoną dokumentacją medyczną? Odpowiedzią jest migracja danych.

 

Transport informacji – techniczna przewaga

Migracja danych wrażliwych pacjentów, takich jak karty zdrowia i choroby, zgromadzone wyniki badań, zdjęcia rentgenowskie itp., do oprogramowania Medfile®, sprawia że lekarze, ani placówki medyczne nie narażają się na utratę danych. Proces migracji odbywa się z zachowaniem poufności danych do programu, który działa w tzw. chmurze. Jego zabezpieczenia są kilkakrotnie wyższej jakości niż oprogramowanie zabezpieczające komputery stacjonarne w placówkach medycznych. Techniczna przewaga programu takiego, jak Medfile®, nad oprogramowaniem instalowanym w placówce medycznej jest kolosalna. Najważniejsze cechy, to:

  • ciągłość pracy z dokumentami medycznymi, przeniesionymi z innego programu,
  • możliwość wprowadzenia nowych kartotek pacjentów,
  • brak konieczności dbania o serwery i wynajem powierzchni pod serwerownie,
  • dostęp do archiwalnych danych pacjentów,
  • całość EDM w jednym programie,
  • szybkie wyszukiwanie danych pacjentów z poziomu oprogramowania,
  • więcej czasu dla pacjentów na rzecz wypełniania dokumentacji medycznej.

Import danych do nowoczesnego oprogramowania Medfile® odbywa się w trakcie stałych konsultacji i przy zaangażowaniu specjalistów IT. Migracja danych odbywa się na kilku poziomach. Początkowo ustalany jest zakres importowanych danych. Możliwa jest migracja takich dokumentów, jak: kartoteka pacjentów, kalendarz wizyt, załączniki do badań, historia wizyt. Następnie przeprowadza się eksport danych (zabezpieczonej hasłem)  w uzgodnionym formacie pliku ( xls, xlm lub innym). Kolejnym krokiem jest przekazanie bazy informacji w ustalony wcześniej sposób (za pomocą linku, ftp itp.) i jej import do oprogramowania Medfile®.

 

Inne korzyści

Poza intuicyjnym systemem prowadzenia dokumentacji medycznej pacjentów lekarze i specjaliści, dzięki migracji danych do Medfile® mogą także wykonywać inne czynności związane z zarządzaniem placówką w systemie online. Jest to między innymi prowadzenie magazynu leków i materiałów obecnych w placówce medycznej; samodzielna rejestracja online pacjentów i wysyłanie powiadomień SMS o zbliżającej się wizycie; przejrzysty grafik wizyt online.


Program do ankiet – profesjonalne badania dla firm

Program do ankiet

Program do ankiet pomoże Ci pozyskać dane potrzebne do stworzenia właściwych strategii marketingowych. Od kreowania kwestionariusza ankiety, po analizę wyników i rzetelny raport z badań, programy do ankiet online to znakomite rozwiązanie dla marketingowców, którzy zastanawiają się jak dotrzeć do opinii klientów bez zbędnych kosztów. Łatwo jest uzyskać informacje zwrotne dzięki naszym szablonom ankiet, zaprojektowanym przez ekspertów, aby pomóc Ci poznać Twoich klientów i podejmować ważne decyzje marketingowe.

 

Narzędzie marketingowca

Jako osoba odpowiedzialna za marketing w firmie jesteś nie tylko odpowiedzialny za codzienne kampanie, ale także musisz mieć oko na szerszy obraz sytuacji. Czy klienci są lojalni wobec Twojej marki? Czy wiesz wystarczająco dużo o swoim rynku docelowym? Jak jest postrzegana obsługa klienta? Odpowiedzi na te pytania pozyskasz szybko i w łatwy sposób przez program do ankiet. Łatwo jest słuchać klientów, którzy są zadowoleni z produktów i usług proponowanych przez Twoją markę. Jednak warto zwrócić również uwagę na opinie klientów, którzy nie do końca są zadowoleni z produktów i usług firmy dla której pracujesz. Ich zdanie może okazać się kluczowe w podejmowaniu decyzji dotyczących wprowadzania nowych produktów i usług lub pozyskiwania nowych grup klientów, którzy przyniosą większe zyski ze sprzedaży.

Jeśli firma ma dobre relacje z klientami to zwiększa się prawdopodobieństwo powrotu klienta i ponownego wybrania przez niego usług czy też produktów zaufanej firmy. Ponadto, możliwość wypromowania marki jako mającej pozytywne relacje z klientami – sprawdza się w przestrzeni, gdzie każdy klient chce czuć się ważny.

Jeśli marka, którą reprezentujesz nie będzie rozpoznawalna na rynku – nikt nie będzie się z nią utożsamiał. We wstępnej fazie badań z zastosowaniem odpowiedniego programu do ankiet, sprawdź czy firma którą reprezentujesz jest widoczna na rynku, a jej produkty znane konsumentom. Pomoże Ci to jako pracownikowi marketingu, podjąć odpowiednie działania mające na celu promocję marki wśród docelowej grupy konsumentów, do której kierowane są jej produkty i usługi.

Dobrze skonstruowane badania marketingowe wykorzystujące program do ankiet SurvGo™, umożliwią Ci:

  • Sprawdzenie rozpoznawalności marki na rynku,
  • Poznanie klientów pod względem płci, wieku, wykształcenia i innych cech społeczno-demograficznych,
  • Uzyskanie opinii klientów o produktach i usługach,
  • Wskazać promotorów, krytyków i klientów neutralnych,
  • Poznanie i zdobycie przewagi nad konkurencją.

Najlepsi marketingowcy wykorzystują wyniki badań ankietowych do przeprowadzenia odważnych kroków w zakresie możliwości poprawy wizerunku marki, wypromowania nowych produktów, pozyskania nowych klientów z innych grup społecznych czy zawodowych niż te, które jako pierwsze kojarzone są z marką.

 

Wszystko w sieci

Ankiety są doskonałym narzędziem do prowadzenia oryginalnych badań, w celu rozwoju działań marketingowych firmy. Niezależnie od tego, czy pracujesz dla dużej międzynarodowej korporacji, czy rodzinnej firmy wchodzącej na rynek, możesz skorzystać z ankiet, aby uzyskać dane na dowolny temat, który ma znaczenie dla Twojej marki. Kreując ankiety w aplikacji SurvGo™, szybko otrzymasz wyniki na interesujący Cię temat i poznasz swoich klientów. Webowa platforma do samodzielnego prowadzenia badań umożliwia szybkie stworzenie ankiet, dotarcie do szerokiego grona konsumentów i potencjalnych klientów (z grupy ponad 50 000 panelistów), stałą kontrolę nad realizacją badań, możliwość modyfikacji treści ankiety w trakcie trwania badania, a przede wszystkim oszczędność czasu
i pieniędzy.

 

Tabele i wykresy

Możesz zbierać dane pozyskane z ankietyzacji od klientów, a następnie w sposób automatyczny aplikacja przekształci je w przejrzystą formę tabel i wykresów. Dzięki temu rozwiązaniu, dalsza analiza wyników będzie prosta i łatwa, a Ty będziesz mógł podjąć nowe działania marketingowe. Usprawni to proces generowania większych zysków i poprawi pozycję firmy, którą reprezentujesz w branży. Korzystaj z rzetelnych badań ankietowych dla rozwoju marketingu dzięki aplikacji SurvGo™!


Elektroniczna dokumentacja medyczna a dokumentacja w postaci elektronicznej – jaka jest różnica?

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna

Elektroniczna dokumentacja medyczna a dokumentacja w postaci elektronicznej – jaka jest różnica?

Niektóre osoby używają terminów elektroniczna dokumentacja medyczna i dokumentacja medyczna prowadzona w postaci elektronicznej przemiennie.

Jaka jest różnica?

dokumentacja medyczna prowadzona w wersji elektronicznej to cyfrowa wersja papierowych wykresów w gabinecie lekarskim. Zawiera dane medyczne i historię leczenia pacjentów w jednej praktyce. EMR mają przewagę nad dokumentacją papierową. Na przykład, pozwalają na to klinicystom:

– Śledzenie danych w czasie

– Łatwo zidentyfikuj, którzy pacjenci mają być poddani badaniom profilaktycznym lub badaniom kontrolnym.

– Sprawdzić, w jaki sposób ich pacjenci radzą sobie z pewnymi parametrami, takimi jak pomiary ciśnienia krwi lub szczepienia.

– Monitorowanie i poprawa ogólnej jakości opieki w ramach praktyki.

Ale informacje zawarte w dokumentacji medycznej nie są łatwo dostępne poza praktyką. W rzeczywistości, dokumentacja pacjenta może nawet wymagać wydrukowania i dostarczenia jej pocztą do specjalistów i innych członków zespołu opiekuńczego. Pod tym względem EMR nie są o wiele lepsze od dokumentacji papierowej.

Elektroniczna dokumentacja medyczna (EDM) robi te wszystkie i więcej rzeczy. EHR koncentrują się na całkowitym zdrowiu pacjenta – wykraczającym poza standardowe dane kliniczne gromadzone w gabinecie świadczeniodawcy i obejmującym szersze spojrzenie na opiekę nad pacjentem. EHR są zaprojektowane tak, aby sięgać poza organizację zdrowotną, która pierwotnie gromadzi i kompiluje informacje. Są one tworzone w celu dzielenia się informacjami z innymi dostawcami usług medycznych, takimi jak laboratoria i specjaliści, tak aby zawierały informacje od wszystkich klinicystów zaangażowanych w opiekę nad pacjentem. Krajowy Sojusz na rzecz Technologii Informacyjnych Ochrony Zdrowia stwierdził, że dane EHR “mogą być tworzone, zarządzane i konsultowane przez upoważnionych lekarzy i pracowników więcej niż jednej organizacji opieki zdrowotnej”.

Informacje są przekazywane wraz z pacjentem do specjalisty, szpitala, domu opieki, następnego stanu, a nawet na terenie całego kraju. Porównując różnice pomiędzy typami rekordów: EHR reprezentuje zdolność do łatwego dzielenia się informacjami medycznymi pomiędzy interesariuszami i do śledzenia informacji pacjenta poprzez różne formy opieki sprawowanej przez tę osobę. EHR są zaprojektowane w taki sposób, aby dostęp do nich miały wszystkie osoby zaangażowane w opiekę nad pacjentami – w tym sami pacjenci. Rzeczywiście, jest to wyraźne oczekiwanie w ramach etapu 1 definicji “sensownego korzystania” z EHR.

I to czyni całą różnicę. Ponieważ gdy informacje są wymieniane w bezpieczny sposób, stają się one coraz potężniejsze. Opieka zdrowotna to wysiłek zespołowy, a dzielenie się informacjami wspiera ten wysiłek. Przecież duża część wartości wynikającej z systemu świadczenia opieki zdrowotnej wynika ze skutecznej komunikacji informacji pomiędzy stronami i, ostatecznie, zdolności wielu stron do angażowania się w interaktywną komunikację informacji.

Korzyści płynące z EDM

Dzięki w pełni funkcjonalnym EDM, wszyscy członkowie zespołu mają łatwy dostęp do najnowszych informacji umożliwiających bardziej skoordynowaną, skoncentrowaną na pacjencie opiekę. Z EDM:

– Informacje zebrane przez lekarza pierwszego kontaktu informują lekarza oddziału ratunkowego o alergii zagrażającej życiu pacjenta, dzięki czemu opieka może być odpowiednio dostosowana, nawet jeśli pacjent jest nieprzytomny.

– Pacjent może zalogować się do własnego rejestru i zobaczyć tendencję wyników badań laboratoryjnych w ciągu ostatniego roku, co może pomóc mu zmotywować się do przyjmowania leków i nadążania za zmianami w stylu życia, które przyczyniły się do poprawy wyników.

– Wyniki badań laboratoryjnych przeprowadzonych w zeszłym tygodniu są już w protokole, aby powiedzieć specjalistce, co powinna wiedzieć, nie przeprowadzając podwójnych testów.

– Notatki klinicystów z pobytu pacjenta w szpitalu mogą pomóc w informowaniu o wypisie i opiece uzupełniającej oraz umożliwić pacjentowi płynniejsze przechodzenie z jednego miejsca opieki do innego.

Tak więc, tak, różnica między “elektroniczną dokumentacją medyczną” a “Dokumentacją prowadzoną w wersji elektronicznej” to tylko jedno słowo. Ale w tym słowie istnieje ogromna różnicy.


Analiza statystyczna i branża medyczna

Agencja badawcza

Analiza statystyczna i branża medyczna
Powiązanie nauk definiujących liczby, wartości średnie, wskazujących statystyki wydaje się być istotne z perspektywy ogromnych danych obrazujących ilości osób chorujących na konkretne schorzenia, liczby osób zaszczepionych, dane dotyczące przyrostu naturalnego. Czy tylko? Podstawowe informacje dotyczące polskiego społeczeństwa, wynikające z obróbki danych, gromadzonych przez ośrodki medyczne i duże firmy farmaceutyczne mogą posłużyć do rozwoju branży medycznej na rzecz poprawy zdrowia pacjentów. Analiza statystyczna otwiera przed medycyną nowe perspektywy działań.

Poznaj style życia swoich pacjentów
Dostęp do różnorodnych grup osób, cierpiących na odmienne schorzenia, inaczej definiujących swój stan zdrowia i choroby, mających inne style życia. Pacjenci pochodzący z różnych środowisk, z małych i dużych ośrodków miejskich, a także mogący przedstawić rozmaity poziom wykształcenia. Słowem – dokładny przekrój polskiego społeczeństwa, jako respondenci odpowiadający na pytania lekarzy, specjalistów farmaceutów, naukowców zajmujących się wprowadzaniem innowacyjnych rozwiązań w medycynie.
Przeprowadzenie szerokich badań na tak różnorodnej grupie jest możliwe, dzięki ekspertom z BioStat® , którzy stworzyli dedykowany Panel Badania Opinii z myślą o medycynie. Dzięki niemu analiza statystyczna oparta o zgromadzone dane będzie efektywna w zakresie możliwości podejmowanych zmian dotyczących prowadzenia badań klinicznych, ofert leków, sprawowaniu opieki nad pacjentami.

Zyski po przeprowadzeniu analizy statystycznej w medycynie
Dzięki profesjonalnym badaniom, jakie oferuje analiza statystyczna możesz osiągnąć zarówno efekty marketingowe jak i naukowe oraz rozwijać jakość opieki zdrowotnej.
Dane generowane dzięki panelowi Badanie Opinii pozwolą określić, jaki jest odbiór oferowanych przez Państwa produktów medycznych i usług np. popularność stosowanych leków i suplementów diety, wskazanie czynników wpływających na postrzeganie produktów
i usług medycznych, identyfikowanie barier w stosowanie leków poszczególnych firm farmaceutycznych, wykazanie potencjału marketingowego dla konkretnych produktów.
Poprzez analizy statystyczne, można definiować profile i grupy pacjentów dla których planowane będą określone metody leczenia, kontroli lekarskiej czy pomocy eksperckiej we wprowadzaniu zmian do stylów życia – zgodnie z zasadą „Twoje zdrowie w twoich rękach”.
Badania ankietowe pacjentów umożliwiają: poznanie zachowań terapeutycznych pacjentów, odpowiedzi na pytanie czy osoby chore przestrzegają zaleceń lekarskich, dają dowolność tematyki badawczej w zakresie której specjaliści chcą przeprowadzić badania.

Jeśli masz pomysł, my go zrealizujemy
Jeśli chcą Państwo przeprowadzić rzetelne badania skontaktuj się ze specjalistami marki BioStat® , którzy od 15 lat działają na rynku medyczno-farmaceutycznym, aby poprawić jakość funkcjonowania opieki zdrowotnej w Polsce.


Panel konsumencki

Sondaż w 24h

Panel konsumencki

 Analiza danych w biznesie

W projektach badań marketingowych ważnym etapem jest czas, w którym dane jakościowe, ilościowe lub ich połączenie są zbierane i analizowane w celu wyciągnięcia wniosków na podstawie danych. To podstawa, na której można budować strategię biznesową dla rozwoju produktu lub całego przedsiębiorstwa. Panel konsumencki daje możliwość samodzielnego stworzenia badań sprawdzających opinie i satysfakcję klientów. Dzięki niemu projekt, zgromadzenie i analiza danych jest efektywnym elementem innowacji w Twoim przedsiębiorstwie.

Wskaż cel i zrealizuj badanie

– Zdefiniuj problem badawczy, czyli pytanie na które chcesz uzyskać odpowiedź i wskaż, co chcesz osiągnąć dzięki badaniu.

– Panel konsumencki pozwoli rozplanować badanie „krok po kroku”. Internetowa platforma badawcza  to miejsce, gdzie szybko stworzysz krótkie ankiety z prostymi pytaniami jak i rozbudowany kwestionariusz z dodatkowymi treściami audio i video.

– Zbieraj dane i informacje – śledź postęp swoich badań. Dzięki dedykowanym statystykom możesz stale monitorować przebieg realizacji badań.

– W trakcie prowadzenia badania masz stały wgląd do tego, w jaki sposób odpowiadali wskazani przez Ciebie konsumenci. Wyniki rozkładów odpowiedzi są dostępne w ramach przejrzystych wykresów i tabel.

– Zastanów się, które wyniki są istotne dla celu rozwoju Twojej firmy lub produkty.
Od poznania swoich konsumentów do wdrażania nowych rozwiązań, musisz zdecydować, jakie wyniki można wykorzystać, opublikować i rozpowszechniać.

– Wykorzystaj wyniki dla rozwoju. Podejmuj decyzje istotne dla Ciebie.

Panel konsumencki dla zastosowań marketingowych

Jeśli chcesz zbadać zwyczaje w trakcie robienia zakupów swoich konsumentów; ocenić, czy zaprojektowane opakowanie czy też hasło reklamowe sprawdzi się w najbliższej kampanii; dowiedzieć się dlaczego tracisz klientów; dowiedzieć się jakie ceny Twoich produktów zaakceptują Twoi konsumenci oraz prześledzić zwyczajowe korzystanie
z produktów Twojej marki przez odbiorców – Panel badawczy jest odpowiednim rozwiązaniem dla Ciebie.


Analiza statystyczna elementem dynamicznego rozwoju medycyny, biznesu i nauki

Agencja badawcza

Analiza statystyczna elementem dynamicznego rozwoju medycyny, biznesu i nauki

Kiedy słyszymy słowo „statystyka” pierwsze kojarzenia kierujemy do obliczeń średnich wartości, określeniami takimi, jak „statystyczny Polak” lub z sondażami, które pojawiają się ze zwiększoną częstotliwością przed jakimikolwiek wyborami. Czy jednak życie polityczne, podstawy matematyki oraz próby definiowania społeczeństwa to cały zakres w jakim możemy wykorzystać metody analizy statystycznej? Zdecydowanie nie.

Wielość metod, różne zastosowania

Zasięg jaki daje analiza statystyczna i możliwości wykorzystania jej metod posłużą ożywieniu działań marketingowych w naszej firmie, dzięki stworzeniu najbardziej adekwatnej bazy odbiorców naszego produktu; wspomogą tworzenie nowych rozwiązań dla medycyny i farmacji poprzez innowacyjne sposoby prowadzenia i nadzorowania procesów badawczych, z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań technologicznych. Także środowiska naukowe mogą korzystać z zasobów zgromadzonych analiz statystycznych.

Wsparcie procesów badawczych od samego projektu badania, aż po publikację
i opracowanie jego wyników, niezależnie od tego, czy jest to branża biznesowa czy też naukowa, zapewnia ciągłe konsultacje, wymianę myśli oraz działań pomiędzy zleceniodawcą badań, a jego realizatorami.

Najlepsi eksperci w branży 

Aby odnieść sukces w biznesie, nauce czy też w dziedzinie medycyny
i farmacji warto powierzyć szczegółowe i wieloaspektowe analizy statystyczne najlepszym w tej dziedzinie ekspertom. Firma Biostat® zapewnia pomoc i wsparcie specjalistów z wieloletnim doświadczeniem. Zespoły profesjonalistów nieustannie współpracujące z naukowcami i ludźmi biznesu z Polski Europy są gwarantem dobrze przeprowadzonych projektów analiz statystycznych.

Ożywienie, ekspansja i rozwój dzięki nauce 

Wydawać by się mogło, że rozwój biznesu, nowe odkrycia naukowe czy medyczne są osiągalne dla nielicznych i wyjątkowych jednostek. Warto się jednak nad tym chwilę zastanowić, ponieważ rzeczywistość wygląda tak, że wybitni osiągający największe sukcesy w swoich branżach korzystają z podstawowych metod statystyki, matematyki, zbierania danych oraz rozbudowanych analiz. Bez nich nie można by było tworzyć wielkich projektów przynoszących ogromne zyski oraz przysługujących się społecznościom.

Zobacz więcej rozwiązań oferowanych przez Firmę BIOSTAT (www.biostat.com.pl).


Elektroniczna Dokumentacja Medyczna – Rozwiązania mobilne Medfile

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna  – Rozwiązania mobilne Medfile

Mobilne oprogramowanie EDM umożliwiające dostęp do wykresów pacjentów i dokumentów z dowolnego miejsca.

Więcej informacji na temat rozwiązań mobilnych na platformie Telix.pl : Medfile

Aplikacje mobilne dla Twojej Praktyki lekarskiej

Dzięki naszym aplikacjom mobilnym dostosowanym do Twoich potrzeb, Lekarze mogą uzyskać dostęp do EDM w dowolnym momencie na swoich smartfonach lub tabletach. Natychmiastowe przeglądanie wykresów pacjentów, leków napełniających, laboratoriów zamówień i nie tylko. Ponadto, oferujemy pacjentom aplikację portalu dla pacjentów, aby mogli oni przeglądać swoją dokumentację zdrowotną, wyniki badań laboratoryjnych i komunikować się ze swoimi dostawcami. Dla dostawców korzystających z naszego rozwiązania do Telemedycyny, oferujemy aplikację mobilną dostosowaną do Twojej praktyki i marki.

  • Oprogramowanie do elektronicznej dokumentacji medycznej (EDM)
  • W pełni zintegrowane oprogramowanie EDM dla Twojej praktyki medycznej.
  • Rejerstracja pacjentów online
  • integracja z laboratorium.
  • Kalendarz Google i integracja Znanylekarz.

Oprogramowanie elektronicznej karty zdrowia (EDM) oferuje możliwość dostosowania przepływu pracy do potrzeb Twojej praktyki. EDM oferuje również usługi w zakresie rozliczeń medycznych, telemedycynę z niestandardowymi aplikacjami mobilnymi, zintegrowane płatności dla pacjentów i inne.

– Możliwość dostosowania przepływu pracy i zawartości EDM do Twoich potrzeb

– Dojrzały produkt – ponad 10 lat na rynku

– Wybór chmury i lokalnego serwera opartego na chmurze

– Integracja (e-recepta),  e-ZLA i łącznością w laboratorium

– Skalowalne, od pojedynczych klinik lekarskich do dużych, wieloobiektowych i specjalistycznych klinik

– Sprawdzone w czasie metody realizacji udanego przejścia na EDM.

 

Poszukiwanie najbardziej odpowiedniego systemu elektronicznych kart zdrowia (EDM), który można włączyć do praktyki medycznej, może być procesem szczegółowym. Czasami EDM może być czasochłonne ze względu na długi czas pracy. Rozwiązanie polega na szukaniu rozwiązania EDM, które można dostosować do indywidualnych potrzeb, co pozwala lekarzom służby zdrowia na sprawne świadczenie usług. Dostosowywalny system EDM jest najbardziej odpowiednim rozwiązaniem dla usprawnienia przepływu pracy i ogólnej zaradności praktyki medycznej. Ostatecznym efektem opracowania niestandardowego systemu EDM są nie tylko korzyści, jakie przynosi on dostawcom usług medycznych i ich personelowi, ale również pozytywny wpływ, jaki ma on na pacjentów i pracowników służby zdrowia – farmaceutów, techników laboratoryjnych.

Nieelastyczność standardowych szablonów EDM często powstrzymuje pracowników służby zdrowia przed uzyskiwaniem dokładnych informacji o stanie zdrowia pacjenta, podczas gdy zindywidualizowany szablon EDM integruje informacje o pacjentach w celu uzyskania wartościowych danych klinicznych. Indywidualne szablony EDM pozwalają na biegłość bez ograniczania umiejętności pracowników służby zdrowia do skryptu nieodpowiedniego dla danego zadania. Pozwala to również na uzyskanie doskonałej skuteczności, z pewnością wymaganej w stresujących warunkach klinicznych. Indywidualne szablony EDM pozwalają na lepsze zrozumienie i dokładność informacji o pacjencie. W szczególności, wyspecjalizowani dostawcy usług medycznych dokładają wszelkich starań, aby spełnić wyjątkowe wymagania każdego pacjenta i udokumentować swoje wysiłki w jasny sposób. Dostosowane szablony EDM w pełni wspierają pacjentów wymagających niestandardowej dokumentacji klinicznej. Jest to szczególnie korzystne w przypadku specjalności, które widzą różnych pacjentów z podobnymi stanami chorobowymi. Biorąc pod uwagę, że każdy pacjent jest wyjątkowy, dostosowanie EDM pozwala na lepsze spełnianie jego indywidualnych wymagań. Dostosowywanie EDM ma zazwyczaj pozytywny wpływ na przebieg praktyki, jak również na wyniki zdrowotne. Dokumentacja kliniczna gwarantuje, że przebieg spotkania pacjenta jest odnotowywany prawidłowo i że EDM dokładnie odzwierciedla świadczone usługi.

EDM oferują nie tylko wsparcie w zakresie najlepszych praktyk, ale również w zakresie ich wykorzystania, koncentrując się na stale zmieniających się potrzebach i celach zarówno podmiotów świadczących opiekę zdrowotną, jak i ich pacjentów. Możliwość wysokiej jakości opieki poprawia się wraz z wysoką precyzją zbieranych informacji, szczegółami interakcji, wynikami testów na zlecenie, a także wieloma innymi zaletami stosowania niestandardowego systemu EDM. Zajęci i ciężko pracujący pracownicy służby zdrowia są zawsze zaangażowani w spełnianie wymagań w zakresie opieki zdrowotnej, a pacjenci są w centrum ich uwagi. Zasady i przepisy, takie jak poprawne przyporządkowanie kodów ICD 10 do rozliczeń medycznych, mogą pochłaniać większość czasu, który w przeciwnym razie zostałby spędzony z pacjentami. Dostosowywalny system EDM może zautomatyzować te procesy i dodatkowo pomóc lekarzom w otrzymywaniu zachęt i zwrotów kosztów, oszczędzając jednocześnie czas poświęcany na przestrzeganie złożonych przepisów. Ponadto, konfigurowalny system EDM oferuje dodatkową korzyść, jaką jest możliwość wykorzystania deski rozdzielczej, co zmniejsza stres i pozwala świadczeniodawcom opieki zdrowotnej spędzać więcej czasu z pacjentami w gabinecie.

Medfile

Zobacz recenzję na platformie Telix.pl : Medfile


Recenzja: Medfile – program do prowadzenia dokumentacji medycznej dla lekarzy i fizjoterapeutów

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna

Elektroniczna dokumentacja medyczna – czy to konieczne?

Materiał na podstawie recenzji portalu Ofizjo. Zobacz pełną recenzję na portalu: Medfile – program do gabinetu

 Kiedy zacząłem swoją działalność w branży ochrony zdrowia, dla mojego komfortu w pracy i dla dobra pacjentów, postanowiłem przetestować kilka programów umożliwiających mi prowadzenie dokumentacji medycznej. Po wejściu w życie ustawy fizjoterapeuty jesteśmy bezpośrednio zobowiązani do przechowywania takich zapisów.

Teoretycznie wydaje się, że przechowywanie dokumentacji papierowej jest dość łatwe. Istnieją jednak dwa aspekty, które musimy pamiętać:

  • jesteśmy zobowiązani do zabezpieczenia dokumentacji medycznej i przechowywania ich przez 20 lat.
  • coraz częściej mówi się o planach stworzenia dokumentacji w obowiązkowej formie elektronicznej

Medfile to program, który najbardziej spełnił moje oczekiwania. Poniżej postaram się opisać jego mocne strony i najważniejsze niedociągnięcia. Odniosę się do wersji płatnej, aw ostatnim akapicie wymienię różnice między płatnym a bezpłatnym korzystaniem z programu.

 

Na stronie internetowej firmy możesz przeczytać, że działa od 15 lat, więc wydaje się być wiarygodnym partnerem. Zasady i przepisy stanowią, że w przypadku rozwiązania umowy firma jest zobowiązana do przesłania nam wszelkiej dokumentacji na płytach CD. Dlatego nie ma obaw o utratę dokumentacji i naruszenie prawa w odniesieniu do jej 20-letniego przechowywania. Z personelem Medfile można się kontaktować szybko i przyjemnie, a najważniejsze osoby tworzące projekt są wymieniane przez imię i nazwisko. Moim zdaniem są to ważne szczegóły, które odróżniają tę aplikację od innych. Program deklaruje zgodność z RODZINĄ i przepisami dotyczącymi dokumentacji medycznej.

Funkcjonalność

Przede wszystkim należy zauważyć, że program może być w pełni obsługiwany za pomocą przeglądarki internetowej. Mobilna wersja aplikacji, która istnieje, służy bardziej jako planowanie wizyty i kalendarz.

Najważniejszą możliwością aplikacji jest dla mnie stworzenie własnych formularzy ankiet. Dla fizjoterapeuty twoje własne formularze testowe są w zasadzie konieczne, jeśli chcesz zachować tylko dokumentację elektroniczną. Znacznie skracają czas badania, standaryzują je i zmniejszają szansę popełnienia błędu. Dla mniej wymagających użytkowników istnieje domyślna karta fizjoterapeuty, co pokazano na poniższej grafice. Oprócz takiej karty wizyty aplikacja umożliwia tworzenie dodatkowych formularzy.

1. Kalendarz/grafik wizyt
2. Kartoteka pacjenta zgodna z RODO
3. Bazy leków ICD-10/ICD-9, kody ICF
4. E-Recepty, obsługa płatności
5. Rejestracja online. Rezerwacja on-line wizyt
6. Powiadomienia i przypomnienia o wizycie: SMS oraz mail.
7. Darmowa strona internetowa gabinetu
8. Aplikacja na komórki – mobilna (iOS, Android)
9. Dedykowane narzędzia diagnostyczne
10. integracjia– e-WUŚ / NFZ
11. Bezpieczeństwo i stały dostęp do danych.  Zgodność systemu z RODO.
12. Indywidualne uprawnienia dla Użytkowników
13. Opiekun Klienta
14. Integracja z platformą P1 – e-Recepty, e-zwolnienia
15. Elektroniczna recepta (e-Recepta). e-Recpta wysyłana do Pacjenta poprzez SMS.
16.Integracja z Laboratorium (diagnostyka)
17. Moduł Telemedycyna  – umożliwia prowadzenie konsultacji lekarskich Zdalnie.

 

Domyślna karta fizjoterapeuty

Program posiada kody ICF i ICD-10. To znaczy po wpisaniu początku wyrażenia lub kawałka kodu, wyświetla się lista dostępnych kodów z ich znaczeniem.

Aplikacja zapewnia możliwość rejestracji pacjentów, załączania dokumentacji, wystawiania rachunków. Pacjenci mogą również zarejestrować się poprzez wizytówkę internetową gabinetu z domeną medfile. Poniżej chciałem Wam zaprezentować, jak to może wyglądać (strona stworzona bardzo szybko, ze względu na to, że nie korzystam z tej funkcji).

Strona internetowa z domeną medfile

Przy rejestracji pacjentów istnieje opcja wizyt powtarzalnych, może być to przydatne dla większych placówek, gdzie pacjenci przychodzą seriami, lub u pacjentów, którzy wymagają systematycznych wizyt fizjoterapeuty. Medfile pozwala na dodawanie użytkowników oraz edycji dokumentacji przez kilku fizjoterapeutów, co może sprawdzić się właśnie w przychodniach i grupowych praktykach. Medfile jest również zintegrowany z eWUŚ czy platformami Narodowego Funduszu Zdrowia.

Coraz częściej fizjoterapeuci chwalą sobie możliwość wysyłania przypomnień SMS-wych, ponieważ zmniejsza to liczbę odwołanych wizyt lub innych niekomfortowych sytuacji. Medfile zapewnia na starcie 100 SMS-ów. Po ich wykorzystaniu, można dokupić dodatkowy pakiet wiadomości tekstowych. Treść SMS-a możemy ustalić dowolnie sami.

Projekt wciąż się rozwija. W przyszłości dostępny będzie elektroniczny podpis, a niedawno wprowadzono możliwość dodania terapii grupowej. Szykuje się również uzupełnienie dokumentacji o “testy” dla fizjoterapeutów, być może więc pojawią się jakieś dostępne bez praw autorskich najważniejsze testy jak choćby test Up and Go.

Wersja mobilna

Wersja androidowa aplikacji niestety nie spełnia moich oczekiwań. Na smartfonach mamy do dyspozycji jedynie kalendarz wizyt, który daje możliwość dodania, zmiany i przeglądania wizyt oraz kartotekę pacjentów. Ta druga funkcja nieraz mi się przydała, dzięki możliwości szybkiego sprawdzenia adresu pacjenta. Medfile deklaruje pracę nad zwiększeniem funkcjonalności aplikacji telefonicznej.

Koszt

Cena programu to 99 zł brutto miesięcznie. Przy rocznej współpracy za płatność z góry można otrzymać zniżkę i kupić program za 990 zł brutto.

Często na stronie pojawia się komunikat o aktualnej promocji: https://www.medfile.pl/cennik

Czym różni się wersja płatna od bezpłatnej?

W wersji bezpłatnej możemy wykonać maksymalnie 75 wizyt miesięcznie. Możemy włączyć usługę powiadomień SMS, ale nie ma pakietu startowego wiadomości (100 szt.).  Tracimy możliwość tworzenia własnych formularzy. Jest jeszcze kilka funkcji wyłączonych, jednak dla fizjoterapeutów, którzy rozpoczynają swoją prywatną praktykę program darmowy powinien spełnić oczekiwania. Również sprawdzi się wśród grupy fizjoterapeutów, którzy praktykę prywatną traktują jako dodatek do pracy w większej placówce. W wersji bezpłatnej mamy więc: aplikację mobilną, rejestrację pacjentów, stronę internetową, kalendarz czy przedstawioną wyżej domyślną kartę fizjoterapeuty.

Poniżej chciałbym zaprezentować Wam stworzone przeze mnie dwie karty wizyty (na pierwszą i kolejną wizytę). W zależności od specyfiki pacjenta karty te mogą się znacząco różnić.

 

Podsumowanie

Program z czystym sumieniem mogę zarekomendować fizjoterapeutom prowadzącym jednoosobową działalność oraz małym prywatnym placówkom. Moim zdaniem koszt aplikacji jest trafiony jak na tak wiele możliwości. Nie mówiąc o tym, że wersja bezpłatna będzie odpowiednia pewnie nawet dla większości fizjoterapeutów, którzy zainteresują się dokumentacją elektroniczną.

 

 

For English readers:

Electronic medical records – is it necessary?

When I started my physiotherapeutic activity, for my comfort at work and for the benefit of patients, I decided to test a few programs enabling me to keep medical records. After the entry into force of the Physiotherapist’s Law, we are directly obliged to keep such records.

Theoretically, it seems quite easy to keep paper documentation. However, there are two aspects that we must remember:

– we are obliged to secure medical records and keep them for 20 years.
-more and more often there is talk of plans to create documentation in an obligatory electronic form

Medfile is the program that has met my expectations the most. Below I will try to describe its strengths and most important shortcomings. I will refer to the paid version, and in the final paragraph I will list the differences between paid and free use of the program.

You can read on the company’s website that it has been operating for 15 years, so it seems to be a reliable partner. The rules and regulations state that in case of termination of the contract, the company is obliged to send us all documentation on CDs. Therefore, there is no concern about the loss of documentation and violation of the law regarding its 20-year storage. The Medfile staff can be contacted quickly and pleasantly, and the most important persons creating the project are mentioned by name and surname. In my opinion, these are important details that distinguish this application from others. The program declares compliance with the FAMILY and regulations concerning medical records.

Functionality

First of all, it should be noted that the program can so far be fully operated via a web browser. The mobile version of the application, which exists, serves more as a visit planning and calendar.

The most important possibility of the application for me is to create my own survey forms. For a physiotherapist, your own test forms are basically necessary if you want to keep only electronic documentation. They significantly shorten the time of the examination, standardize them and reduce the chance of making a mistake. For less demanding users, there is a default physiotherapist’s card, which is shown in the graphics below. In addition to such a visit card, the application allows you to create additional forms. It is a pity that there is no set of such additional forms already created and you have to build them yourself.

1. Calendar/schedule of visits
2. A patient file in accordance with the RODO
3. ICD-10/ICD-9 drug databases, ICF codes
4. e-Prescriptions, payment processing
5. Online registration. Online booking of visits
6. Notification and reminder of the visit: SMS and e-mail.
7. Free website of the office
8. The application of the caps – mobile (iOS, Android)
9. Dedicated diagnostic tool
10. Integration – e-EMUŚ / NFZ
11. Security and constant access to data.
12. Compatibility of the system with the FODO.
13. Individual rights for Users
14. Customer Service Representative
15. Integration with the P1 platform – e-Prescriptions, e-releases
16. Electronic prescription (e-Prescription).
17. e-Recpta sent to the Patient by SMS.
18. Integration with the Laboratory (diagnostics)
19. Telemedicine Module – enables medical consultations remotely

 

Default physiotherapist’s card

The program has ICF and ICD-10 codes, i.e. after entering the beginning of an expression or a piece of code, a list of available codes with their meaning is displayed.

The application provides the possibility of registering patients, attaching documentation, making bills. Patients can also register via an online business card of a cabinet with a medifle domain. Below I would like to present you how it can look like (website created very quickly, because I do not use this feature).

Website with the medifles domain

When registering patients, there is the option of repetitive visits, which can be useful for larger facilities where patients come in series, or for patients who require regular visits by a physiotherapist. Medifiers allow you to add users and edit documentation by several physiotherapists, which may work well in clinics and group practices. Medifles are also integrated with eVEB or platforms of the National Health Fund.

More and more often physiotherapists praise the possibility of sending SMS reminders, because it reduces the number of cancelled visits or other uncomfortable situations. Medfile provides 100 text messages at the start. After using them, you can buy an additional package of text messages. The content of the SMS can be freely determined by us.

The project is still developing. In the future, an electronic signature will be available, and the possibility of adding group therapy has recently been introduced. We are also preparing to supplement the documentation with “tests” for physiotherapists, so perhaps some of the most important tests available without copyright will appear, such as the Up and Go test.

Mobile version

The android version of the application unfortunately does not meet my expectations. On smartphones we have at our disposal only a calendar of visits, which gives the possibility to add, change and view visits and a patient file. The latter function has often been useful to me, thanks to the ability to quickly check the patient’s address. Medfile declares work on increasing the functionality of the telephone application.

Cost

The price of the programme is 99 PLN gross per month. In case of annual cooperation for advance payment you can get a discount and buy the program for 990 PLN gross.

A message about the current promotion often appears on the website: https://www.medfile.pl/cennik

What is the difference between the paid and the free version?

In the free version we can make up to 75 visits per month. We can activate the SMS notification service, but there is no starter package (100 pcs.).  We lose the ability to create our own forms. There are still a few functions disabled, but for physiotherapists who start their private practice, the free program should meet expectations. It will also work well among physiotherapists, who treat private practice as an addition to work in a larger institution. In the free version we have: mobile application, patient registration, website, calendar or the default physiotherapist’s card presented above.

Below I would like to present you two visit cards I have created (for the first and the next visit). Depending on the specificity of the patient, these cards may differ significantly.

 

Summary

I can recommend the program with a clear conscience to one-person physiotherapists and small private institutions. In my opinion, the cost of the application is very high for so many possibilities. Not to mention that the free version will be suitable even for the majority of physiotherapists who are interested in electronic documentation. Unfortunately, I am not able to test how the program will work in a large facility with a larger contract with the NFZ. If you use Medfile in a larger institution, let us know how it works.

 

Zobacz pełną recenzję na portalu ofizjo: Medfile – program do gabinetu


Analizy statystyczne dla doktorantów | Prace naukowe | Statystyka

Agencja badawcza

Analizy statystyczne dla doktorantów | Prace naukowe | Statystyka

Od 15 lat nasi konsultanci z powodzeniem pomagają absolwentom i lekarzom, absolwentom psychologii, edukacji, biznesu, pielęgniarstwa i wielu innych dziedzin. Nasi konsultanci doradzają absolwentom w pełnym zakresie: od opracowania tematu po rekomendacje do dyskusji zarówno w rozprawach ilościowych jak i jakościowych.

oferujemy następujące usługi konsultingowe z zakresu analizy statystycznej:

Dobór tematyki: Szybko pomożemy Ci wybrać temat, który jest możliwy do zbadania, pasuje do Twojej dyscypliny i zostanie zatwierdzony.

Dokument koncepcyjny, pisanie propozycji i prospekt emisyjny: Współpracuj z Tobą w celu opracowania pytań badawczych i testowalnych hipotez, znalezienia luk w literaturze, stworzenia zestawienia problemu, wyboru ram teoretycznych i nakreślenia metodologii.

Wprowadzenie: Pomóż zidentyfikować i przedstawić problem badawczy, opisać konstrukcję teoretyczną i wyraźnie opowiedzieć o naturze badania.

Przegląd literatury: Pomóc Ci skutecznie wyszukać, wybrać, zorganizować i podsumować artykuły, a następnie przedstawić w sposób, który opowiada historię, która prowadzi do pytań badawczych. Pomóż zapewnić, że luka w literaturze jest jasno określona i jest zgodna ze stwierdzeniem problemu. Pomagamy zastąpić i aktualizować artykuły w razie potrzeby.

Metodologia: Metodologia musi jasno powiedzieć czytelnikowi, w jaki sposób będziesz prowadzić badania. W przemyślany sposób pomagamy w wyborze i omówieniu projektu badawczego oraz zapewniamy kroki niezbędne do przeprowadzenia badania jakościowego lub ilościowego. Niezależnie od tego, czy prowadzisz badania ilościowe czy jakościowe, zapewniamy, że plan danych i wielkość próby są dokładne i dobieramy właściwe analizy.

W ciągu ostatnich kilku lat procesy przeglądu stały się bardziej szczegółowe. Pomagamy Państwu w ukończeniu i przejściu przez proces przeglądu literatury. Pomagamy skutecznie rozwiązywać problemy związane z koniecznymi zmianami w celu zapewnienia szybkiego zatwierdzania.

Zarządzanie danymi: Kod pomocy, łączenie, czyszczenie i ogólne zarządzanie danymi ilościowymi i jakościowymi.

Analiza danych ilościowych: Zatwierdź swój plan danych, aby upewnić się, że analizuje pytania badawcze, prowadzi statystyki opisowe, ocenia założenia, pomaga w generowaniu i prezentowaniu analiz oraz tworzeniu tabel i liczb. Co najważniejsze, dbamy o to, abyś czuł się komfortowo z analizami, przeprowadził Cię przez proces i upewnił się, że możesz go bronić.

Jakościowa analiza danych: Po zakończeniu analizy jakościowej danych, musisz zobaczyć pełny obraz sytuacji. Pomoc w prowadzeniu studiów przypadku, badań fenomenologicznych lub badań teoretycznych. Pomoc może obejmować transkrybowanie wywiadów, kodowanie danych, wybór tematów i ocenę wiarygodności tematów. Zalecane jest drugie oko na tematyzowanie danych.

Dyskusja: Pomóż zinterpretować wyniki tam, gdzie fakty nabierają znaczenia. Wspólnie możemy omówić teoretyczne i praktyczne implikacje Twoich ustaleń w odniesieniu do Twojej dyscypliny oraz w odniesieniu do istniejącej literatury. Pomagamy w myśleniu poprzez potencjalne przyszłe badania.

PowerPoint: Edytuj slajdy PowerPoint, aby mieć pewność, że najważniejsze informacje z badania są jasno przedstawione.

Publiczna obrona: Pomóż przygotować Cię do wstępnej i ostatecznej obrony ustnej.

Zobacz pełną Ofertę:  www.BIOSTAT.com.pl


Program do gabinetu

Elektroniczna Dokumentacja Medyczna

Program do Gabinetu. Oprogramowanie oparte na chmurze | Łatwe w użyciu | Całkowicie bezpieczne

Zautomatyzowany, kompleksowy przepływ pracy w prywatnej praktyce.

Doświadcz przyszłości oprogramowania biurowego dla służby zdrowia.

Zarządzanie praktyką

Zobacz więcej pacjentów tygodniowo i pracuj mniej minut dziennie. Dzięki stale poszerzającemu się zakresowi funkcji, Medfile zapewnia wydajność, rentowność i zgodność z przepisami.

Funkcje

– Najlepsze w swojej klasie oprogramowanie do rozliczeń medycznych
– Zarządzanie w praktyce

Elektroniczna dokumentacja zdrowotna

Nasze scentralizowane i przyjazne dla użytkownika EDM są oparte na chmurze, więc nie musisz się martwić o serwery, kopie zapasowe lub przestoje. Korzystaj z danych pacjentów bezpośrednio na wyciągnięcie ręki i aktualizuj ich zapisy w czasie rzeczywistym.

Funkcje

– Oprogramowanie Portalu Pacjenta
– e-Rejestracja, strona www, e-ZLA, e-Recepty
– Mobilne pobieranie opłat

Elektroniczna dokumentacja medyczna.

 

Cechy charakterystyczne

Nasze łatwe w użyciu oprogramowanie upraszcza zarządzanie praktykami i operacje rozliczeniowe. Zobacz pacjentów. Zarabiaj. To takie proste.

Przystępna cenowo

Oferujemy plany dla każdego budżetu. Medfile działa w chmurze, oszczędzając Ci pieniędzy. Nie ma potrzeby inwestowania w serwery lub inny drogi sprzęt.

Prosty

Medfile jest łatwy do nauczenia się i łatwy w użyciu. Intuicyjna konstrukcja sprawia, że dane pacjenta i dane treningowe są dostępne na wyciągnięcie ręki.

Elastyczność

Przejmij kontrolę nad swoją praktyką. Wprowadzanie zmian u pacjentów w czasie rzeczywistym. Sporządzaj raporty na temat każdego aspektu swoich finansów.

Dostępność

Sprawdź swoją praktykę z dowolnego miejsca. Korzystaj z Medfile Mobile, aby dokonywać zmian podczas wizyty u pacjenta i aktualizować swoje dane bez konieczności powrotu do komputera.

 

Elektroniczna dokumentacja zdrowotna

Udostępnianie informacji w prosty i bezpieczny sposób.

– Portal pacjenta
– przepisywanie drogą elektroniczną
– e-Labs : integracja z Laboratoriami
– Zarządzanie kartami pacjentów

 

Imię i nazwisko
Nazwisko
Poczta elektroniczna
Telefon
Nazwa praktyki
Liczba dostawców
Elektroniczna Dokumentacja Medyczna
Oprogramowanie elektronicznej dokumentacji medycznej (EDM)

System elektronicznej dokumentacji medycznej Medfile jest obecnie częścią wiodącego w branży  oprogramowania EDM. Podczas gdy wsparcie dla klientów Medfile pozostanie w pełnej mocy, teraz możesz korzystać z uaktualnień do najnowocześniejszej technologii.

Uprość informacje o pacjencie dzięki naszemu oprogramowaniu do elektronicznej dokumentacji medycznej. Zamów laboratoria i recepty za pomocą kilku kliknięć. Aktualizacja danych pacjentów w czasie rzeczywistym. Tworzenie szczegółowych raportów z praktyki. Polegaj na bezpiecznym przechowywaniu danych i niezawodnym oprogramowaniu.

– Oferujemy konfigurowalne pakiety oprogramowania dla różnych specjalności.
– Dostosuj nasze oprogramowanie do Twojego przepływu pracy dzięki naszym elastycznym szablonom spotkań.
– Kod pacjenta spotyka się z większą dokładnością i precyzją.
– Pełna integracja z naszym oprogramowaniem do rozliczeń medycznych

 

Obejmuje:

Portal pacjenta

Zaoferuj pacjentom kontrolę nad własnym zdrowiem dzięki naszemu portalowi dla pacjentów. Udostępniaj materiały diagnostyczne i edukacyjne, aktualizuj dane pacjentów i planuj wizyty, a wszystko to na bezpiecznej platformie.

Dowiedz się więcej teraz!

 

E-rejestracja

Zbuduj receptę dla pacjentów na podstawie ich wykresu. Organizuj listy ulubionych leków i lokalnych aptek. Składanie zamówień za naciśnięciem przycisku.

 

Zawiera również:

e-Labs

Zamów testy laboratoryjne i otrzymuj wyniki bezpośrednio w Medfile, z nieprawidłowymi wynikami oznaczonymi dla uwagi. Załączyć raporty do karty pacjenta i podzielić się nimi z innymi lekarzami.

Zarządzanie kartami pacjentów

Łatwe zarządzanie wszystkimi danymi pacjentów, w tym zdjęciami alergii, leków i innych problemów. Przeczytaj streszczenia poprzednich spotkań i działania następcze dotyczące skierowań.

Praktyki medyczne

Popraw wydajność i organizuj swoją dokumentację z Medfile. Wszystkie dane pacjenta są na wyciągnięcie ręki i mogą być aktualizowane w czasie rzeczywistym.

– Bezpieczne udostępnianie informacji o pacjencie innym dostawcom
– Zmniejszenie liczby błędów w kodowaniu i raportowaniu
– Dostosuj szablony do swojego przepływu pracy

Zdrowie studenta /Sportowca / Zawodnika

Organizuj duże ilości danych studentów / Sportowców za pomocą naszego oprogramowania EDM. Nagrywaj kompleksowy zakres usług i spotkań za pomocą jednego interfejsu.

Drukuj materiały związane z diagnozą studenta / sportowca.

 

 Zobacz więcej: Program do Gabinetu Medfile