Analizy statystyczne dla doktorantów | Prace naukowe | Statystyka

Analizy statystyczne dla doktorantów | Prace naukowe | Statystyka

Od 15 lat nasi konsultanci z powodzeniem pomagają absolwentom i lekarzom, absolwentom psychologii, edukacji, biznesu, pielęgniarstwa i wielu innych dziedzin. Nasi konsultanci doradzają absolwentom w pełnym zakresie: od opracowania tematu po rekomendacje do dyskusji zarówno w rozprawach ilościowych jak i jakościowych.

oferujemy następujące usługi konsultingowe z zakresu analizy statystycznej:

Dobór tematyki: Szybko pomożemy Ci wybrać temat, który jest możliwy do zbadania, pasuje do Twojej dyscypliny i zostanie zatwierdzony.

Dokument koncepcyjny, pisanie propozycji i prospekt emisyjny: Współpracuj z Tobą w celu opracowania pytań badawczych i testowalnych hipotez, znalezienia luk w literaturze, stworzenia zestawienia problemu, wyboru ram teoretycznych i nakreślenia metodologii.

Wprowadzenie: Pomóż zidentyfikować i przedstawić problem badawczy, opisać konstrukcję teoretyczną i wyraźnie opowiedzieć o naturze badania.

Przegląd literatury: Pomóc Ci skutecznie wyszukać, wybrać, zorganizować i podsumować artykuły, a następnie przedstawić w sposób, który opowiada historię, która prowadzi do pytań badawczych. Pomóż zapewnić, że luka w literaturze jest jasno określona i jest zgodna ze stwierdzeniem problemu. Pomagamy zastąpić i aktualizować artykuły w razie potrzeby.

Metodologia: Metodologia musi jasno powiedzieć czytelnikowi, w jaki sposób będziesz prowadzić badania. W przemyślany sposób pomagamy w wyborze i omówieniu projektu badawczego oraz zapewniamy kroki niezbędne do przeprowadzenia badania jakościowego lub ilościowego. Niezależnie od tego, czy prowadzisz badania ilościowe czy jakościowe, zapewniamy, że plan danych i wielkość próby są dokładne i dobieramy właściwe analizy.

W ciągu ostatnich kilku lat procesy przeglądu stały się bardziej szczegółowe. Pomagamy Państwu w ukończeniu i przejściu przez proces przeglądu literatury. Pomagamy skutecznie rozwiązywać problemy związane z koniecznymi zmianami w celu zapewnienia szybkiego zatwierdzania.

Zarządzanie danymi: Kod pomocy, łączenie, czyszczenie i ogólne zarządzanie danymi ilościowymi i jakościowymi.

Analiza danych ilościowych: Zatwierdź swój plan danych, aby upewnić się, że analizuje pytania badawcze, prowadzi statystyki opisowe, ocenia założenia, pomaga w generowaniu i prezentowaniu analiz oraz tworzeniu tabel i liczb. Co najważniejsze, dbamy o to, abyś czuł się komfortowo z analizami, przeprowadził Cię przez proces i upewnił się, że możesz go bronić.

Jakościowa analiza danych: Po zakończeniu analizy jakościowej danych, musisz zobaczyć pełny obraz sytuacji. Pomoc w prowadzeniu studiów przypadku, badań fenomenologicznych lub badań teoretycznych. Pomoc może obejmować transkrybowanie wywiadów, kodowanie danych, wybór tematów i ocenę wiarygodności tematów. Zalecane jest drugie oko na tematyzowanie danych.

Dyskusja: Pomóż zinterpretować wyniki tam, gdzie fakty nabierają znaczenia. Wspólnie możemy omówić teoretyczne i praktyczne implikacje Twoich ustaleń w odniesieniu do Twojej dyscypliny oraz w odniesieniu do istniejącej literatury. Pomagamy w myśleniu poprzez potencjalne przyszłe badania.

PowerPoint: Edytuj slajdy PowerPoint, aby mieć pewność, że najważniejsze informacje z badania są jasno przedstawione.

Publiczna obrona: Pomóż przygotować Cię do wstępnej i ostatecznej obrony ustnej.

Zobacz pełną Ofertę:  www.BIOSTAT.com.pl


Program do gabinetu

doctor-1228627_640

Program do Gabinetu. Oprogramowanie oparte na chmurze | Łatwe w użyciu | Całkowicie bezpieczne

Zautomatyzowany, kompleksowy przepływ pracy w prywatnej praktyce.

Doświadcz przyszłości oprogramowania biurowego dla służby zdrowia

Zarządzanie praktyką

Zobacz więcej pacjentów tygodniowo i pracuj mniej minut dziennie. Dzięki stale poszerzającemu się zakresowi funkcji, Medfile zapewnia wydajność, rentowność i zgodność z przepisami.

Funkcje

– Najlepsze w swojej klasie oprogramowanie do rozliczeń medycznych

– Zarządzanie w praktyce

Elektroniczna dokumentacja zdrowotna

Nasze scentralizowane i przyjazne dla użytkownika EDM są oparte na chmurze, więc nie musisz się martwić o serwery, kopie zapasowe lub przestoje. Korzystaj z danych pacjentów bezpośrednio na wyciągnięcie ręki i aktualizuj ich zapisy w czasie rzeczywistym.

Funkcje

– Oprogramowanie Portalu Pacjenta

– e-rejestracja, strona www, e-ZLA, e-Recepty

– Mobilne pobieranie opłat

Elektroniczna dokumentacja medyczna.

 

Cechy charakterystyczne

Nasze łatwe w użyciu oprogramowanie upraszcza zarządzanie praktykami i operacje rozliczeniowe. Zobacz pacjentów. Zarabiaj. To takie proste.

Przystępna cenowo

Oferujemy plany dla każdego budżetu. Medfile działa w chmurze, oszczędzając Ci pieniędzy. Nie ma potrzeby inwestowania w serwery lub inny drogi sprzęt.

Prosty

 

Medfile jest łatwy do nauczenia się i łatwy w użyciu. Intuicyjna konstrukcja sprawia, że dane pacjenta i dane treningowe są dostępne na wyciągnięcie ręki.

Elastyczność

 

Przejmij kontrolę nad swoją praktyką. Wprowadzanie zmian u pacjentów w czasie rzeczywistym. Sporządzaj raporty na temat każdego aspektu swoich finansów.

Dostępność

 

Sprawdź swoją praktykę z dowolnego miejsca. Korzystaj z Medfile Mobile, aby dokonywać zmian podczas wizyty u pacjenta i aktualizować swoje dane bez konieczności powrotu do komputera.

 

Elektroniczna dokumentacja zdrowotna

Udostępnianie informacji w prosty i bezpieczny sposób.

– Portal pacjenta

– przepisywanie drogą elektroniczną

– e-Labs : integracja z Laboratoriami

– Zarządzanie kartami pacjentów

 

Imię i nazwisko

Nazwisko

Poczta elektroniczna

Telefon

Nazwa praktyki

Liczba dostawców

Elektroniczna dokumentacja Medyczna

Oprogramowanie elektronicznej dokumentacji medycznej (EDM)

System elektronicznej dokumentacji medycznej Medfile jest obecnie częścią wiodącego w branży  oprogramowania EDM. Podczas gdy wsparcie dla klientów Medfile pozostanie w pełnej mocy, teraz możesz korzystać z uaktualnień do najnowocześniejszej technologii.

Uprość informacje o pacjencie dzięki naszemu oprogramowaniu do elektronicznej dokumentacji medycznej. Zamów laboratoria i recepty za pomocą kilku kliknięć. Aktualizacja danych pacjentów w czasie rzeczywistym. Tworzenie szczegółowych raportów z praktyki. Polegaj na bezpiecznym przechowywaniu danych i niezawodnym oprogramowaniu.

– Oferujemy konfigurowalne pakiety oprogramowania dla różnych specjalności.

– Dostosuj nasze oprogramowanie do Twojego przepływu pracy dzięki naszym elastycznym szablonom spotkań.

– Kod pacjenta spotyka się z większą dokładnością i precyzją.

– Pełna integracja z naszym oprogramowaniem do rozliczeń medycznych

 

Obejmuje:

Portal pacjenta

Zaoferuj pacjentom kontrolę nad własnym zdrowiem dzięki naszemu portalowi dla pacjentów. Udostępniaj materiały diagnostyczne i edukacyjne, aktualizuj dane pacjentów i planuj wizyty, a wszystko to na bezpiecznej platformie.

 

Dowiedz się więcej teraz!

 

 

E-rejestracja

Zbuduj receptę dla pacjentów na podstawie ich wykresu. Organizuj listy ulubionych leków i lokalnych aptek. Składanie zamówień za naciśnięciem przycisku.

 

Zawiera również:

e-Labs

Zamów testy laboratoryjne i otrzymuj wyniki bezpośrednio w Medfile, z nieprawidłowymi wynikami oznaczonymi dla uwagi. Załączyć raporty do karty pacjenta i podzielić się nimi z innymi lekarzami.

Zarządzanie kartami pacjentów

Łatwe zarządzanie wszystkimi danymi pacjentów, w tym zdjęciami alergii, leków i innych problemów. Przeczytaj streszczenia poprzednich spotkań i działania następcze dotyczące skierowań.

Praktyki medyczne

Popraw wydajność i organizuj swoją dokumentację z Medfile. Wszystkie dane pacjenta są na wyciągnięcie ręki i mogą być aktualizowane w czasie rzeczywistym.

– Bezpieczne udostępnianie informacji o pacjencie innym dostawcom

– Zmniejszenie liczby błędów w kodowaniu i raportowaniu

– Dostosuj szablony do swojego przepływu pracy

Zdrowie studenta /Sportowca / Zawodnika

Organizuj duże ilości danych studentów / Sportowców za pomocą naszego oprogramowania EDM. Nagrywaj kompleksowy zakres usług i spotkań za pomocą jednego interfejsu.

Drukuj materiały związane z diagnozą studenta / sportowca.

 

 Zobacz więcej: Program do Gabinetu Medfile

 


Badania Ankietowe

survgo-logo

Badania Ankietowe – typy i rodzaje kwestionariuszy

Różne typy ankiet

Badania ankietowe są powszechnie używane do zbierania informacji z pierwszej ręki od dużej grupy odbiorców w formie ankiety. W praktyce istnieją różne rodzaje kwestionariuszy, a rodzaj kwestionariusza, który należy stosować, zależy zwykle od celu badania i rodzaju danych, które należy zebrać.

Kwestionariusze są bardzo praktyczne i mogą być przeprowadzane przez dowolną liczbę osób, a wyniki można również szybko określić ilościowo. Na przestrzeni lat udowodniono, że ta forma prowadzenia badań jest bardziej dokładna naukowo w porównaniu z innymi ilościowymi narzędziami badawczymi.

Formaty i rodzaje ankiet

W zależności od charakteru pytań w kwestionariuszu, w kwestionariuszu mogą występować różne rodzaje pytań:

Pytania w otwartym formacie

Pytania, które pozwalają grupie docelowej na swobodne wyrażanie swoich uczuć i pojęć, nazywane są pytaniami w otwartym formacie lub pytaniami typu open-ended. Pytania te nie opierają się na z góry określonych odpowiedziach, dając respondentom możliwość wyrażenia tego, co uważają za słuszne, a często dostarczają realnych, percepcyjnych, a czasami zaskakujących propozycji. Pytania otwarte zadawane na końcu kwestionariusza mają tendencję do wyciągania dokładnych informacji zwrotnych i sugestii również od respondentów.

    Pytania zamknięte

Pytania, które mają wiele opcji jako odpowiedzi i pozwalają respondentom wybrać jedną z nich, nazywane są pytaniami zamkniętymi lub zamkniętymi. Ten rodzaj kwestionariusza jest szczególnie przydatny podczas przeprowadzania wstępnej analizy. Ponieważ dostarczany jest stały zestaw odpowiedzi, są one idealne do obliczania informacji statystycznych i wartości procentowych różnych typów. Pytania zamknięte pomagają w bardziej efektywnym uzyskiwaniu opinii o produkcie lub usłudze, a czasem także o firmie.

Rodzaje pytań w zamkniętym formacie

Pytania zamknięte, których celem jest zebranie dokładnych danych statystycznych, można podzielić na siedem następujących typów

        Pytania wiodące

Pytanie, które zmusza grupę docelową do wyboru konkretnego rodzaju odpowiedzi, nazywane jest pytaniem wiodącym. Wszystkie odpowiedzi na pytanie wiodące są prawie podobne. Pytania wiodące są zazwyczaj przygotowywane w celu uzyskania opinii publiczności w ramach zestawu ograniczonych słów.

        Ważne pytania

Pytania, w których zadaje się respondentom pytanie o ocenę znaczenia jakiejś konkretnej kwestii w skali ocen od 1 do 5, nazywane są pytaniami o znaczenie. Pytania takie ułatwiają rysowanie tego, co respondenci uważają za istotne – umożliwiając podejmowanie ważnych decyzji biznesowych.

        Pytania na skali Likerta

Stopień, w jakim respondenci zgadzają się na konkretną wypowiedź, można ustalić za pomocą pytań Likerta. Uczucia klientów dotyczące tematu, produktu lub usługi można łatwo zmierzyć zadając im te pytania.

        Dychotomiczne pytania

Pytania, które sprawiają, że respondenci odpowiadają prostym “tak” lub “nie”, nazywane są pytaniami dychotomicznymi. Pytania te mają jedną wadę – nie ma innego sposobu analizy odpowiedzi między “tak” a “nie”. Środkowa perspektywa nie jest możliwa.

Pytania dwubiegunowe

Pytania, które mają dwie odpowiedzi o różnych poziomach kończyn, napisane na przeciwległych końcach skali, nazywane są pytaniami bipolarnymi. Respondenci muszą zaznaczyć swoją odpowiedź gdziekolwiek pomiędzy tymi dwoma skrajnościami, pokazując swoją opinię.

        Pytania  skali ocen

Pytania, w których respondenci proszeni są o podanie oceny konkretnej sprawy w skali od 1 do 10 lub w skali od “słabej” do “dobrej” nazywane są pytaniami w skali oceny. Zazwyczaj pytania te mają parzysty wybór, tak aby uniemożliwić respondentom wybór drogi wyjścia z sytuacji kryzysowej.

        Kwestie związane z zakupem

Mają one na celu ocenę przyszłych intencji klientów, określenie ich skłonności do zakupu określonego produktu lub usługi. Pytania dotyczące skłonności do zakupu pomagają marketerom zrozumieć potrzeby klientów i prawdopodobieństwo, że kupują oni dany produkt lub usługę.

            Inne rodzaje kwestionariuszy

Poza wyżej wymienionymi dwiema szerokimi klasyfikacjami istnieją jeszcze dwa inne, rzadko stosowane w praktyce typy, a mianowicie: kwestionariusz mieszany i kwestionariusz obrazkowy.

 

Kwestionariusze mieszane składają się zarówno z pytań zamkniętych, jak i otwartych. Są one zwykle wykorzystywane w dziedzinie badań społecznych

        Inne rodzaje kwestionariuszy

 

Ankieta obrazkowa jest natomiast wykorzystywana do promocji zainteresowania w celu odpowiedzi na pytania. Są one najczęściej wykorzystywane jako materiał do nauki dla dzieci

Pytania, których należy unikać w kwestionariuszu

Wskazane jest unikanie pewnych rodzajów pytań podczas przygotowywania kwestionariusza, takich jak:

Pytania hipotetyczne: Należy unikać pytań z wprowadzającymi w błąd spekulacjami i fantazją

Żenujące pytania: Sprawiać, że respondenci czują się niekomfortowo, pytając o szczegóły dotyczące spraw osobistych lub prywatnych, co z kolei może prowadzić do utraty zaufania.

Bardzo pozytywne/negatywne pytania: Należy zachować ostrożność przy projektowaniu pytania, aby uniknąć trudnych pozytywnych lub negatywnych wydźwięków

 

Chcesz zaprojektować kwestionariusz?

Chcesz opracować kwestionariusz marketingowy do badania lub chcesz przeprowadzić ankietę dla swojej marki, przeprowadzić badanie NPS? Sprawdź naszą ofertę : www.survgo.com

survgo-logo


KIF z wytycznymi do prowadzenia elektronicznej dokumentacji

kif

O elektronicznej dokumentacji medycznej mówi się co raz więcej. Wciąż przesuwany przez Ministerstwo Zdrowia termin jej wprowadzenia wywołuje mnóstwo dyskusji wśród osób bezpośrednio związanych z medycyną – jak lekarze – ale i pacjentom sprawa ta nie pozostaje obojętna.  Jednym z najczęściej poruszanych tematów w gronie specjalistów są wytyczne, jakie będzie musiała spełniać prowadzona przez nich dokumentacja. Fizjoterapeuci wiedzą już, do czego powinni dostosować swój program.

 

Wytyczne KIF

Jako elektroniczną dokumentację medyczną KIF definiuje wszystkie dane i informacje medyczne, które odnoszą się do stanu zdrowia pacjenta i są gromadzone i udostępniane w związku z udzielaniem świadczeń zdrowotnych w fizjoterapii.

Na stronie KIF opublikowano wytyczne do udzielania świadczeń zdrowotnych i opieki lekarskiej z zakresu fizjoterapii i ich opisywania w dokumentacji medycznej. Jak mówi art. 9 pkt. 4 Ustawy o zawodzie fizjoterapeuty, lekarz ten jest zobowiązany prowadzić dokumentację i udostępniać ją w razie doraźnej potrzeby. Prowadzona dokumentacja może również podlegać kontroli ze strony KIF. Na żądanie sądów powszechnych musi zostać okazana do wglądu, jak i poddana analizie w trakcie postępowania dyscyplinarnego wobec fizjoterapeuty.

Według KIF prowadzenie elektronicznej dokumentacji fizjoterapeutycznej zwiększa konkurencyjność podmiotów udzielających świadczeń zdrowotnych i zawyża szansę zawarcia umowy z NFZ.

 

Co w związku z elektroniczną dokumentacją będą musieli robić fizjoterapeuci?

Zgodnie z wytycznymi KIF elektroniczna dokumentacja fizjoterapeutyczna ma pełnić następujące funkcje:

  • opisywać proces diagnostyczno – terapeutycznego,
  • gromadzić informacje do rozliczeń z podmiotami ponoszącymi koszty udzielania świadczeń – Narodowy Fundusz Zdrowia, ubezpieczyciel komercyjny, pacjent,
  • stanowić źródło dowodowe w:
    • postępowaniach karnych związanych z naruszeniem przepisów karnych oraz postępowaniach z tytułu odpowiedzialności dyscyplinarnej,
    • procesach cywilnych o odszkodowanie za błędy medyczne,
    • postępowaniach przed komisją do spraw orzekania o zdarzeniach medycznych w sprawie ustalania odszkodowania i zadośćuczynienia,
    • postępowaniach w sprawach odszkodowań z tytułu ubezpieczenia.

Zgodnie z wytycznymi KIF wszyscy lekarze specjalisty z podanej dziedziny będą musieli się dostosować do wymienionych wymogów, a prowadzenie elektronicznej dokumentacji fizjoterapeutycznej stanie się sprawą obligatoryjną.

Niezależną recenzję programu do gabinetu Medfile znajdziesz tutaj: Recenzja Medfile


Jak wybrać najlepszy program dla gabinetu? Czy program w chmurze?

doctor-3457027_640

Kiedy już postanowiliśmy, że pójdziemy z duchem czasu, krok w krok za innowacyjnością. Przyjdzie nam zdecydować, jakie oprogramowanie do gabinetu wybrać. Na rynku funkcjonuje obecnie kilkanaście firm oferujących swój produkt do prowadzenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej. Warto w tym momencie zastanowić się: Czego oczekujemy dla swojej placówki? Na jakie koszty możemy sobie pozwolić w związku
z wydatkami na oprogramowanie do EDM oraz czy wydatki będą adekwatne do rozwoju na jaki nastawiamy się postanawiając wdrożyć EDM? Warto zauważyć, że wiele funkcjonujących na rynku programów działa już wiele lat. Niektóre z nich były wprowadzane jeszcze na nieaktualne systemy Windows, często trzeba je instalować obciążając dodatkowo swój sprzęt, który też się zużywa i co jakiś czas (wraz ze wzrostem bazy danych pacjentów) należałoby go wymienić.

Najlepszym rozwiązaniem dla tego typu niedogodności jest oprogramowanie do którego nie ma potrzeby przetrzymywania dokumentacji pacjentów na wewnętrznych serwerach w placówce. Jest to możliwe, dzięki chmurze.

Chmura danych

Rozwiązania płynące z wykorzystania chmury danych są wygodniejsze niż trzymanie informacji o pacjentach na dodatkowych serwerach, które wymagają trzymania
w wynajmowanych pomieszczeniach, a których powierzchnia stale rośnie. W placówce medycznej wystarczy stały dostęp do Internetu. Tego typu działania- poprzez chmurę danych jest możliwe w aplikacji webowej Medfile. Aplikacja, co ważna działa zgodnie
z najnowszymi wytycznymi prawnymi dotyczącymi danych pacjentów. Specjaliści
i administratorzy nie muszą się obawiać o zgodność programu z RODO, a także
o współdziałanie z platformami NFZ dotyczącymi e-zwolnień lekarskich, e-recept oraz systemu eWUŚ. Sporo? Możemy jeszcze więcej.

Medfile zawsze krok do przodu

Współpraca z klientami w zakresie rozwoju oprogramowania, stały kontakt dedykowanych opiekunów, możliwość wejścia w system partnerski to tylko niektóre z atutów dotyczących naszej komunikacji z klientami. Jesteśmy pomocni i osobiście wdrażamy, robimy prezentacje programu oraz udzielamy wszystkich informacji dotyczących Medfile klientom oraz zainteresowanym podmiotom. Zapraszamy do testów naszych innowacyjnych rozwiązań. Obecnie mamy kilkaset zadowolonych użytkowników, a ich liczba stale rośnie. Dołącz do zadowolonych klientów Medfile i wprowadź innowacyjne rozwiązania do swojego gabinetu.


E dokumentacja jako narzędzie wspierające wizerunek

doctor-3464798_640

W celu zwiększenia efektywności prowadzonej placówki medycznej warto zastosować innowacyjne rozwiązania, które pozwalają w pełni korzystać z udogodnień związanych z elektroniczną dokumentacją medyczną. Profesjonalny program do gabinetu lekarskiego pozwala w skuteczny sposób zarządzać kalendarzem wizyt oraz ułatwia kontakt między pacjentami a jednostkami medycznymi.

Elektroniczne programy wspierają działanie placówek medycznych

Co więcej dobry program pozwoli na prowadzenie strony internetowej z poziomu, której możliwa będzie samodzielna rejestracja pacjentów. Ponadto na stronie można zawrzeć informacje dotyczące:

§  osiąganych sukcesów zawodowych,

§  danych kontaktowych,

§  informacji o następujących zmianach w gabinecie.

Ponadto funkcja ta pozwala na zaprezentowanie mapy wraz ze wskazaniem miejsca odbywania się wizyt. Korzystanie z wysokiej funkcjonalności programu do e-dokumentacji wspiera wzrost satysfakcji pacjentów poprzez ich profesjonalną obsługę, zwiększenie ich samodzielności oraz uruchomienie funkcji powiadomień SMS o zbliżających się wizytach

Co robić, aby budować pozytywny wizerunek placówki medycznej?

Oprócz zastosowania profesjonalnych programów usprawniających pracę jednostek medycznych, warto podejmować aktywności w otaczającym społeczeństwie. Rozumie się przez to udział w różnego typu imprezach i targach zdrowia. Ważną kwestia w budowaniu pozytywnego wizerunku placówki medycznej jest utrzymywanie pozytywnych relacji z pacjentami. Zastosowanie elektronicznej dokumentacji medycznej wpływa na:

§  zminimalizowanie kolejek w recepcji,

§  lepsze zarządzanie czasem pracy lekarzy,

§  umożliwienie odwoływania wizyt lub zmiany terminu,§  ogólne zwiększenie rentowności gabinetów lekarskich.

Głos pacjentów ma znaczenie dla rozwoju placówki medycznej

Prowadząc gabinet lekarski należy być otwartym na wszystkie uwagi ze strony tak pracowników, jak i pacjentów. Każdy głos jest w ważny w celu podnoszenia jakości świadczonych usług. Dodatkowo warto pomyśleć o zastosowaniu w swoim gabinecie funkcji wysyłania wiadomości SMS lub e-mail do pacjentów i lekarzy o zbliżających się wizytach czy następujących zmianach. Rozwinięcie wyjątkowych funkcji programu do gabinetu lekarskiego sprzyja podnoszeniu renomy gabinetu, a zarazem zwiększa ilość zadowolonych pacjentów. Dbając o wysoką satysfakcję pacjentów warto także przeprowadzać badania ich zadowolenia w regularnych odstępach czasu.

 


Czy warto wypełniać ankiety w sieci

control-427512_640

Wypełnianie ankiet w sieci jest jednym z najpopularniejszych sposobów na proste i szybkie zarabianie bez wychodzenia z domu. Często poświęcając parę minut dziennie można zarobić nawet kilkaset złotych miesięcznie. Jest to idealny sposób na dorabianie po godzinach.

Zalety i wady wypełniania ankiet w sieci są często zależne od osobistych preferencji ankietowanych. Jedną z największych zalet jest praca bez wychodzenia z domu, pozwala to na wypełnienie ankiet w parę minut bez konieczności jakiegokolwiek większego zaangażowania niż włączenie komputera. O krok dalej poszedł panel badanie opinii, który pozwala na wypełnianie ankiet przez aplikacje mobilną (zarówno na telefonach iOS, jak i Android), wielu ankietowanych chwali sobie tą opcje i można znaleźć w internecie ich pozytywne opinie. Twierdzą, że wypełniają ankiety na spacerze z psem, w poczekalni u lekarza lub nawet nie wychodząc z łóżka. Kolejną, ogromną zaletą jest to, że ankiety może wypełniać każdy, nieważne czy jest się studentem pierwszego roku czy prezesem wielkiej spółki. Inną zaletą wartą uwagi jest to, że wypełnianie ankiet nie wymaga zbyt dużego intelektualnego zaangażowania, często jest to tylko kwestia udzielenia odpowiedzi na parę prostych pytań odnośnie naszych preferencji lub poglądów. Dużo osób stawia wypełnianie ankiet na równi z krzyżówkami lub sudoku, traktują je jako chwilowe oderwanie się od pracy w celu relaksu.

Niestety wszystko, co ma zalety, ma też swoje wady. Wypełnianie ankiet nie można nazwać pracą na pełny etat, ani nie pozwoli zbić fortuny, jest to po prostu świetny sposób na dorobienie sobie do miesięcznego wynagrodzenia. Bardzo ważne jest też zachowanie ostrożności, w internecie łatwo można trafić na oszustów, którzy nie wypłacą  ankieterom należnego wynagrodzenia. Przed rozpoczęciem pracy warto poszukać opinii na temat poszczególnych serwisów. Rzeczy, na które należy zwrócić uwagę: czy często występują ankiety, czy łatwo osiągnąć próg potrzebny do wypłacenia wynagrodzenia, czy portal wypłaca wynagrodzenie w terminie.

Czy warto wypełniać ankiety w sieci? Oczywiście, że tak. Prosty i szybki sposób na dorobienie sobie do pensji, wystarczy tylko połączenie z internetem i chęć podzielania się własną opinią na różne tematy.


Na czym polega elektroniczna dokumentacja medyczna w świetle nowych przepisów?

doctor-1228629_640

 Próbując odpowiedzieć na pytanie dotyczące e-dokumentacji medycznej należy po pierwsze zwrócić uwagę na cel, który przyświeca owemu rozwiązaniu, a następnie zdać sobie sprawę z wysokiej funkcjonalności przywołanego programu. Przede wszystkim aplikacja dla lekarzy uwzględnia potrzeby pacjentów, co przekłada się na ogólną jakość zaproponowanego programu.

System, który dba o jakość usług

Specjalistyczne oprogramowanie stosowane do prowadzenia elektronicznej dokumentacji medycznej ma na celu:

  • lepszą organizację pracy jednostek zajmujących się służbą zdrowia;
  • polepszenie odczuwanego komfortu przez pacjentów, jak i lekarzy;
  • ułatwienie przepływu informacji między poszczególnymi jednostkami.

Ponadto dzięki zastosowaniu elektronicznej dokumentacji będzie możliwe uniknięcie błędów, które wynikają np. z nieczytelnego pisma bądź pominięcia konkretnej rubryki, przeoczenia. Stąd też rozmawiając o programie dla lekarzy należy przede wszystkim koncentrować się na poprawie jakości dotąd świadczonych usług.

Co obejmuje wysoka funkcjonalność programu?

Wysoka funkcjonalność systemu opiera się między innymi na możliwościach zorientowanych na:

  • integracji z innymi systemami np. NFZ, WFirma itp.;
  • personalizowaniu stron poszczególnych gabinetów;
  • inteligentnej bazie danych, autosugestii (bazy/interakcje leków).

Dzięki zorientowaniu się na konkretne potrzeby lekarzy oraz pacjentów możliwym jest tworzenie funkcji, które pozwolą na zwiększanie jakości samego programu. Można powiedzieć, iż to potrzeby są głównym czynnikiem wpływającym na tworzenie programu, który będzie oparty na podnoszeniu komfortu.

Na czym będą polegały e-karty pacjentów?

Odnosząc się do aplikacji dla lekarzy warto zauważyć także, że pozwala ona na:

  • tworzenie alternatywnych rozwiązań dla klasycznych narzędzi;
  • zwiększanie autonomii pacjentów;
  • poprawienie relacji między pacjentami a lekarzami.

Specjalistyczny program będzie w głównej mierze opierał się na elektronicznych kartach pacjenta, które będą zawierać informacje zorientowane na danych osobowych oraz takich informacjach jak odbyte wizyty. Przy czym ciekawą możliwością jest wprowadzanie diagramów dentystycznych.

 

Pacjent to największa wartość programu

Jednak do największych zalet systemu należy zachowanie bezpieczeństwa zarówno, jeśli chodzi o korzystanie ze systemu, jak i przechowywanie danych. Twórcy aplikacji dla lekarzy zdając sobie sprawę jak ważne jest dobro pacjentów stworzyli system, który w szczególny sposób dba o realizację ich potrzeb.


Nowoczesny system ankiet online CAWI

agree-1728448_640

Wśród wielu możliwości badania rynku i opinii konsumenckich największym powodzeniem cieszy się w ostatnich latach system CAWI. Computer Assisted Web Interview to wygodna forma gromadzenia danych na temat satysfakcji i opinii klientów firmy. Stworzone z pomocą oprogramowania do ankiet online badania są wypełniane przez osoby odwiedzające stronę firmy, a odpowiednio skomponowane pytania można następnie przełożyć na czytelne dane. Metoda ta ma wiele zalet.

Zalety systemu CAWI

Przede wszystkim, CAWI to łatwy dostęp do klientów. Wiele firm po prostu umieszcza na swojej stronie taką ankietę, stworzoną z pomocą programu do CAWI. Odwiedzający witrynę internauci są proszeni o wypełnienie kwestionariusza. To o wiele wygodniejsze, niż rozmowa telefoniczna z ankieterem lub odpowiadanie na pytania na papierze, więc więcej osób decyduje się na udział w badaniu. Oprogramowanie do ankiet online umożliwia włączenie do nich obrazów, dźwięków, filmów, co przekłada się na szerokie możliwości projektowania badań. CAWI nie wymaga też zatrudniania ankieterów, co znacząco zmniejsza koszty. Niweluje przy tym do zera ryzyko błędów w wywiadzie, wynikających na przykład z przypadkowego zamienienia kolejności pytań.

Czy metoda badan online ma jakieś wady? Z pewnością jest to okrojenie grupy badawczej do internautów, jednak nie powinno to zbytnio martwić przedsiębiorstw partych na sprzedaży internetowej. Trudno jest też panować nad tym, kto wypełnia ankietę i w jakim stopniu jest w niej szczery.

Dlaczego warto trzymać rękę na pulsie?

Opinie klientów to swego rodzaju kompas, który wyznacza firmie kierunek rozwoju. Oczywiście można próbować rozwijać się bez ich znajomości, jednak najczęściej nie przyniesie to oczekiwanego skutku. Dobrze przemyślana ankieta dostarczy informacji nie tylko o poziomie satysfakcji, ale też o skojarzeniach klientów z firmą, oczekiwaniach wobec niej czy o tym, co mogłoby potencjalnie zwiększyć ich lojalność wobec marki. Firma może dzięki temu dowiedzieć się, na co położyć nacisk i z czego lepiej zrezygnować, lub całkiem zmienić. Projektowanie badań dzięki oprogramowaniu do ankiet online i udostępnianie ich klientom pozwala też utrzymać z nimi stały kontakt i zapewnić ich, że ich zdanie liczy się i jest brane pod uwagę.

Dobry program do CAWI daje narzędzie, które ułatwia zaprojektowanie miarodajnego badania. Pozostaje jedynie zastanowić się nad rodzajem potrzebnych informacji i stworzyć krótkie, celne pytania, na które klienci chętnie i szybko odpowiedzą, nie marnując swojego cennego czasu.


Analiza rynku sposobem na poznanie trendów w branży

dollar-exchange-rate-544949_640

Na rynkach istnieją różnorodne trendy. Nawet całkowity laik w tematyce analiz rynkowych jest nam w stanie opowiadać o trendach rosnących czy malejących, jest w stanie mówić o modach i zachodzących istotnych zmianach. Analiza rynku badająca trendy musi jednak być znacznie bardziej konkretna i musi się opierać o realne wskaźniki, które będzie się dało przekuć na podstawę do podejmowania decyzji i konkretnych działań.

Zrozumieć trendy

Analizy rynkowe mogą skupiać się na trendach ilościowych i jakościowych. Przykłady można tutaj oczywiście mnożyć. Jako kilka pierwszych z brzegu można podać kwestie związane z:

- zmianami we wrażliwości cenowej;

- skłonności klientów do poszukiwania różnorodności;

- oczekiwaniami w kwestii usług dodatkowych.

Jak widać, trendy mogą być bardzo różne. Mogą dotyczyć kwestii typowo matematycznych, takich jak elastyczności cenowe czy dochodowe. Jeśli ludzie coś chętnie kupują, ale wielu z nich nie stać na to, trendy w gospodarce będą bardzo ważne. Jeśli z kolei ludzie coś kupują chętnie o tyle, o ile jest to produkt konkurencyjny wśród wielu podobnych substytutów, mówimy o elastyczności cenowej i trzeba skupić się na cenie produktu. Elastyczność cenowa może podlegać zmianom w czasie.

Klasyczne rozumienie trendów rynkowych

Współcześnie analiza rynku zazwyczaj skupia się mocno na tak zwanych czynnikach miękkich. Są to nie tyle sztywne preferencje klientów czy innych podmiotów rynkowych, ale raczej kwestie związane z ich światopoglądem w wycinku związanym z danymi produktami czy usługami.

W analizach rynkowych prezentuje się chociażby to, czy klienci oczekują opieki posprzedażowej. W jednej branży klient kupuje daną rzecz i zapomina o jej producencie i nie jest to problem. W innej branży będziemy chcieli wiązać ze sobą klienta. Dobrym przykładem zmian na tym polu jest branża telefonii komórkowej, gdzie kiedyś dotowano telefony dla nowych abonentów, ale dzisiaj telefon ma już każdy, więc analizy pokazały, że to działanie byłoby nierozsądne.

W najprostszym rozumieniu trendy rynkowe to po prostu mody i fakt prostoty takiego zjawiska nie oznacza, że nie jest ono ważne. Trendy i mody mogą dotyczyć wszystkiego. Najlepiej to widać na przykładzie wzornictwa przemysłowego. Tutaj konieczne jest dobre przewidywanie, ponieważ rozwiązania uznawane za idealne na początku planowania produktu, mogą być nieaktualne w momencie jego wdrażania.

Prawidłowe rozpoznawanie trendów rynkowych nie jest łatwe, ale gdyby było łatwe, nie istniałaby masa wspierająca przedsiębiorców w tego typu zadaniach.